.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تازه‌ترین «خبر موثق» کیهان درباره خاتمی

روزنامه کیهان در شماره امروز چهارشنبه خود با انتشار یک خبر ویژه تحت عنوان «باور کنيد ما مظلوميم!» نوشت:

به گزارش شمال نیوز ، خبر موثق کیهان حکایت از آن دارد که حامیان خاتمی پروژه مظلوم نمایی در انتخابات ریاست جمهوری آینده را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده اند.
برپایه این گزارش ها اصلاح طلبان تصمیم گرفته اند با استفاده از دو تاکتیک «جعل خبر» و «تحریف خبر» به طور منظم و برنامه ریزی شده شرایطی به وجود بیاورند که گویی اصلاح طلبان و کاندیدای آنها در معرض «تهدید» و تهاجم هستند. یکی از اصلی ترین علت های کلید خوردن این پروژه که برنامه رسانه ای مفصلی هم برای آن طراحی شده این است که حامیان خاتمی به این تحلیل رسیده اند که در «شرایط عادی» و بدون عملیات روانی امکان پیروزی بر رقیب اصولگرای خود را ندارند و حتماً باید با کمک رسانه های خارجی نوعی فضای مسموم و پرتنش به وجود بیاورند. برمبنای تصمیمات برخی از اطرافیان خاتمی از این پس به طور پی در پی خبرهایی با مضامین «حمله به اصلاح طلبان»، «تهدید اصلاح طلبان»، «دخالت نظامیان» و... منتشر و به طور وسیع پخش خواهد شد. همچنین برنامه ریزی هایی انجام شده است که با تحریف سیستماتیک اظهارات فعالان اصولگرا ملات عملیات روانی لازم در این پروژه فراهم شود.
برخی چهره های کلیدی جریان اصلاحات علت نیاز به این پروژه را به وجود آوردن فضایی دانسته اند که در آن مجال طرح سوابق سوء اصلاح طلبان نظیر ضدیت با ارزش های اسلامی، همراهی با دشمنان بیرونی مردم، بی توجهی به مشکلات اقتصادی و... فراهم نیاید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر 1 اسفند 1387
متاسفم براي كل جريان باصطلاح اصولگرا كه اينقدر ترسو و بزدل هستند و از يك نيروي انقلابي اينچنين مي ترسند و دارند به انواع ترفندها و دروغها متوسل ميشويد. واقعا چقدر ضعف و زبوني!!!!!!!!!! چقدر دروغ و تزوير و ريا؟؟!!!!!!!!!!!!
علی 8 اسفند 1387
من هم برای اصولگراها متاسفم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.